Przejdź do głównej zawartości

Na początek

Utworzyłam nowego bloga o tematyce roślinnej.
Tytuł jest trochę przewrotny, ponieważ przecież wiele tak zwanych chwastów to cenne rośliny lecznicze.
Celem tego bloga jest uporządkowanie i poszerzenie mojej wiedzy na temat ziół, a jeśli skorzysta na tym ktoś inny - będzie świetnie :) 
Nie zamierzam też udzielać rad co do stosowania ziół, ponieważ nie znam się na tym na tyle dobrze, żebym w ogóle ośmieliła się to zrobić. Ale zielarstwo interesuje mnie od dawna, to dlaczego nie wykorzystać ogromnej ilości moich zdjęć i pokazać je z opisem i możliwością wykorzystania. 
Zobaczymy, na ile się mi to uda.

Jeśli tu trafiłaś/trafiłeś - witaj, zapraszam serdecznie :)

Jeśli zechcesz podzielić się swoją wiedzą i spostrzeżeniami w komentarzu - proszę bardzo. Uczmy się od siebie :) 


Komentarze

  1. Podoba mi się tytuł! I ziołolecznictwo nie jest mi obce, chętnie poczytam o tym, czym chcesz się z nami podzielić na temat chwastów, hihihihi
    Dlaczego taka jesteś cicho, ciemna:)))))
    Przez przypadek tutaj trafiłam.

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) czasem człek trafi na jakieś ciekawostki, przeglądajac czasem profile znajomych ;)
      Cieszę się, że pierwszą osobą jest ktoś mi mile znajomy :)
      Na razie nie mam czasu na rozwijanie tego bloga, ale pomysły są. Tylko czasu i sił ostatnio brakuje.
      Chwasty fajne są, ostatnio w ogródkach znajomych znajduję tyle dobra, że się w głowie nie mieści ;)

      Usuń
  2. OOOOO!!!! I ja melduję się! Ziła...? Suszę sporo, trochę kupuję. Mąż po leczonej boreliozie "dolecza się" naparami ze szczeci. Kupione jakby co, ale gdyby był czas to bym może nazbierała i nasuszyła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) ale ciężko mi ruszyć, aczkolwiek wolne dni napawaja optymizmem, że w końcu zacznę tutaj posty publikować :)
      Jak masz gdzieś dostęp do szczeci, to czemu nie - zawsze wiesz, co i gdzie zbierasz :)

      Usuń
  3. Super !! Lidko, ja też chętnie dowiem się od Ciebie czegoś nowego i ciekawego !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Elu :) Mam nadzieję w końcu ruszyć z postami :)
      Miło mi, że też tutaj trafiłaś :)

      Usuń
  4. Super, że jest taki blog :) Czekam na Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam i nie mogę się doczekać na koleny post !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko coś się pojawi chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez post o Bornem Sulinowie trafilam tutaj. Chętnie poczytam bo zielsko mnie bardzo interesuje. A w Bornem bylam dzisiaj. Mimo ze jest juz bardzo cywilizowane i tak robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawia zjadacz chwastów. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz